Minecraft Dezvoltare

Locked
User avatar
*SeBy*
Membru
Membru
Posts: 430
Joined: 8 years ago
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Status: Offline

7 years ago

Dezvoltatorul Minecraft-ului, Markus Persson alias Notch, a lucrat anterior la jocuri, cum ar fi Wurm Online și ca dezvoltator de joc pentru King.com de peste patru ani . Dezvoltarea Minecraft a început în 10 mai 2009, la scurt timp după ce Persson a renunțat la slujba sa de la King.com, în scopul de a se concentra mai mult pe dezvoltarea de sine stătătoare. Persson a fost inspirat de a crea Minecraft de către mai multe jocuri, cum ar fi Dwarf Fortress, Infiniminer ,de Industries Zachtronics, și Dungeon Keeper de către Software Bullfrog . El era în lucru la elementele de bază ale gameplay-ului atunci când a descoperit Infiniminer și a jucat cu alții pe forum TIGSource.com. La acea vreme, el a fost influențat către un joc izometric de clădiri 3D, care ar fi o încrucișare între inspirații lui și a făcut unele prototipuri făcute mai devreme. După ce a descoperit Infiniminer, Notch a declarat: "Doamne, am realizat că acesta este jocul pe care am vrut să-l fac". Infiniminer a influențat puternic stilul de joc, care în cele din urmă a dus la Minecraft, inclusiv aspectul first-person al jocului și stilul vizual "Blocky".

Minecraft a fost lansat pentru public pe 17 mai 2009, ca o dezvoltare "Alpha" pentru presă. Deși Persson a menținut un loc de muncă pe zi, cu Jalbum.net la început, el mai târziu s-a mutat în jumătate de normă de lucru și a renunțat, deoarece pentru a lucra la timp la Minecraft,fericit că vânzările versiunii Beta a jocului s-au extins,Persson continua să actualizeze jocul cu versiuni distribuite la utilizatori în mod automat. Persson plănui de a continua aceste actualizări, după lansarea jocului complet, atâta timp cât nu exista încă un activ userbase. Aceste actualizări au inclus caracteristici cum ar fi elemente noi, blocuri noi, un supleant, dimensiunea "Nether" (accesibile prin construirea de un portal) cum îi spunea Notch "Lumea de Jos", lupii care asistau jucătorul, și modificările la comportamentul jocului (de exemplu, modul în care curge apa). Persson intenționează sa lanseze în cele din urma jocul ca open-source după ce vânzările au scăzut și atunci când voia să se mute pe alte proiecte.

În septembrie 2010 Persson a anunțat ca el și un prieten au început o companie de jocuri, Mojang, cu banii câștigați de la Minecraft. Aceasta societate a fost destinată să sprijine dezvoltarea Minecraft și un joc independent, Scrolls, de care prietenul său ar răspunde în primul rând . Ca parte a creării societății, Persson a angajat "un artist, un site web developer, și un om de afaceri", programatori suplimentari, și a stabilit un birou în Stockholm. Deși Persson avea planuri să-și petreacă cea mai mare parte a timpului lui de lucru privind Minecraft în timp ce partenerul său își petrece cea mai mare parte din timpul său de lucru pe joc, el spune că "toată lumea care lucrează la firmă va fi implicat în ambele proiecte într-o oarecare măsura" . Persson a spus că o parte din motivația sa în spatele angajării de personal a fost că el a simțit că petrece prea mult timp de lucru pe site-ul web și citind email-uri , mai degrabă decât în cursul de dezvoltare Minecraft patru muncitori suplimentari angajați în 2010 au fost Jens Bergensten, un programator. Daniel Kaplan, "om de afaceri"; Jakob Porser, care vor lucra pe celălalt joc pentru Mojang;. și Markus "Junkboy" Toivonen, un artist pixel. Planurile pentru noua companie Persson au fost întârziate de săptămâni când contul său de PayPal, conținând peste 763 de mii dolari US,veniturile din vânzările la Minecraft, a fost înghețate din cauza unei "retragere suspecte sau depozit" La 20 octombrie 2010, site-ul oficial Minecraft a suferit un atac DDoS prelungit. La 11 decembrie 2010, Persson a anunțat, prin intermediul blog-ului său personal, că ar intra Minecraft în faza sa de testare Beta la 20 decembrie 2010, și că prietenul ar crește la € 14.95. El a mai afirmat că utilizatorii care au cumpărat jocul după aceasta data nu ar mai fi primit garantia de a primi tot conținutul viitor gratuit că aceasta "de speriat atât avocaților și de bord." Cu toate acestea, remedieri de erori și toate actualizarile de conducere pâna la si inclusiv de presa ar fi libere. La începutul anului 2011 Mojang a fost extins pentru a-l include pe Carl Manneh ca un "managing director" si Tobias Möllstam ca un programator. La data de 07 aprilie 2011., Persson facut un post pe blogul sau ca Mojang a decis sa mute jocul din beta pe Official pe 11 noiembrie 2011, însa acest lucru nu ar fi "produsul finit", ca jocul va fi actualizat continuu înainte si dupa eliberare [29]. Minecraft.net furnizeaza sisteme on-line pentru a autentifica login-uri si gazda profilul jucatorului, inclusiv caracterul sau modelul de piele(skin) modificabili si codurile achizitionate cadou. La 18 ianuarie 2011, Persson a anuntat într-un post pe blog in care serverele de web al Minecraft ar fi inceput a fi gazduit numai pe Amazon Web Services (AWS), reteaua de livrare de continut. Notch a declarat pe blogul sau personal ca gazda lor veche a fost de ajutor având în probleme si ca Mojang ar fi trecerea la utilizarea AWS la gazda lor atât pentru Minecraft.net si functiile Minecraft de web cum ar fi logarea inch . Aceasta a fost urmata de un tweet a doua zi de confirmare a migratiei si ca Tobias ar fi cel de a seta servere noi. La aceasta migratie ce gazduieste, atât Minecraft.net si caracteristici Minecraft joc cu experienta fluctuante în jos de timp. La data de 21 februarie Mojang angajatul Dan a inceput sa supraveghieze back-end pentru ambele jocuri, Minecraft, cat si Scrolls.
Locked

Return to “Despre Minecraft”