[Fifa News] FIFA 17 Noul gameplay

Locked
User avatar
Sh0w
Membru
Membru
Posts: 644
Joined: 7 years ago
Location: Bucuresti
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Zodiac:
Age: 22
Status: Offline

7 years ago

Prima impresie pe care o ai cand vezi cateva trailere cu FIFA 17 sau chiar cateva secvente cu gameplay de la E3, este ca FIFA 17 e cam acelasi lucru ca FIFA 16, noua serie aducand prea putine schimbari. Ei bine, va inselati, va inselati chiar rau de tot!
E o senzatie total diferita cand pui mana pe gamepad si incerci sa controlezi jucatorii. Gameplay-ul este total schimbat, total diferit si prima impresie care o ai este ca nu poti controla jocul sau jucatorii. Pasele se duc total diferit, jucatorii alearga altfel, mult mai realist insa, iar jocul este mult mai lent. Imi dau seama ca EA Sports a adus in FIFA 17 una dintre cele mai mari schimbari din ultimii ani, gameplay-ul.
Intru in posesia mingii si incerc sa controlez jocul, respectiv sa pasez. Pasele se duc parca mult mai exacte, insa in acelasi timp intr-un mod mult mai realist, iar jucatorii se misca cu totul altfel, mai lent parca, insa foarte aproape de realitate. “Wow!”, imi zic in gand, “EA Sports chiar a schimbat ceva!” si continui sa joc. Pe minut ce trece sunt tot mai entuziasmat de joc si chiar daca gameplay-ul este total diferit, descopar la fiecare faza a joclului ceva nou. Fiecare moment, fiecare actiune, fiecare atingere de balon, poate fi influentata de “n” chestii in joc, iar fiecare faza arata altfel, complet diferit, foarte realist, departe de jocul liniar obisnuit din seriile de FIFA de pana acum. E uimitor cum reactioneaza jucatorii atunci cand primesc mingea spre exemplu, daca apesi prea repede pe un buton al gamepad-ului sau prea tarziu atunci cand un jucator preia mingea, acest lucru se simte in joc, jucatorul preluand gresit mingea sau in mai multi timpi, avand nevoie de o secunda, doua in plus pentru a stapani mingea, exact ca in realitate, WOW!.

Jucatorii alearga incredibil de real si e o placere sa sprintezi cu jucatori pe benzi, jucatori precum Cristiano Ronaldo. Desi gameplay-ul este mai lent, jucatorii de clasa fac diferenta, mai ales cei de viteza, insa sa nu va ganditi ca nu va puteti apara la faze de genul, dimpotriva. FIFA 17 are un nou sistem defensiv, mult mai bine gandit, iar jucatorii defensivi se pozitioneaza mult mai bine inchizand spatiile de patrundere spre careu din lateral. Incerc sa centrez si sunt complet uimit de cum sar jucatorii la cap, atat de realist! Imi dau seama apoi la urmatoarele faze ca si sariturile la cap sunt influentate de cat de repede sau tarziu apesi pe buton, momentul ales, precum si puterea cu care apesi, toate au influenta foarte mare asupra jucatorului. Pare totul atat de realist!

Ce observ foarte repede, este ca sistemul de pase merge de minune, iar noua tehnologie implementata, “Active Intelligence System”, prezentata de Marco Reus, isi face de minune treaba. Poti crea o “tesatura” de pase in “n” moduri diferite, jucatorii venind la primirea pasei si demarcandu-se mult mai realist ca in celalalte serii FIFA.

Suturile sunt total diferite si aveti o aria mult mai larga asupra portii, un control complet de 180 de grade atunci cand trageti la poarta, fiecare sut aratand total diferit. Sunt impresionat de portari care se misca si apara incredibil de realist. Spre exemplu, mai toate suturile, mai ales cele plasate sau cele puternice, sunt respinse in mai multi timpi de portari, exact ca in realitate, existand rareori momente cand portarii prind mingea direct in brate, poate doar la suturile “telefonate”.
Sunt insa complet dezamagit de plasele portilor care arata “catastrofal”, pana si cele din PES aratand in bine. Nu imi dau seama de ce EA Sports are probleme la acest capitol, plasele portilor din FIFA, aratand mereu bine. Ca sa va faceti o idee, plasa portii arata aproape ca un cearceaf care acopera poarta, sunt extrem de groase si extrem de nerealiste si sper ca EA Sports sa schimbe acest lucru pana la lansarea jocului.

Observ de altfel foarte multe lipsuri cum ar fi, texturi lipsa sau elemente grafice cu o grafica “execrabila” ca sa nu mai vorbesc ca am izbucnit mai multi in ras la o faza cand arbitrul trasa o linie in fata zidului cu un spray, care de fapt nu exista. Imi dau seama totusi ca e o versiune BETA si mai sunt inca multe lucruri de schimbat. Nici nu imi dau seama cand jocul se termina si ii las si pe altii sa joace care asteptau la rand, pentru ca numarul consolelor din sala era mai mic decat numarul celor invitati.
Locked

Return to “Noutati FIFA”