[Informatie] Rambursări Steam

Locked
User avatar
DSandu
ViP
ViP
Posts: 3432
Joined: 8 years ago
Location: Giurgiu
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Zodiac:
Age: 23
Contact:
Status: Offline
Romania

6 years ago

Poţi solicita o rambursare pentru aproape orice produs cumpărat de pe Steam—şi din orice motiv: poate că PC-ul tău nu îndeplineşte cerinţele de sistem; poate că ai cumpărat un joc din greşeală; poate că ai jucat un joc timp de oră şi ţi-ai dat seama că nu-ţi place.

Nu contează. În urma unei solicitări trimisă pe help.steampowered.com, Valve va oferi o rambursare pentru orice motiv, cu condiţia ca respectiva solicitare să fie transmisă în cel mult 14 zile de la data cumpărării produsului şi ca produsul să fi fost rulat mai puţin de două ore. Găseşti mai jos detalii suplimentare, dar chiar dacă nu îndeplineşti cerinţele precizate anterior, le poţi solicita totuşi o rambursare şi se vor uita peste ea.

Vei primi o rambursare completă în cel mult o săptămână de la data aprobării. Vei primi banii în Portofelul Steam sau în contul de pe care ai făcut achiziţia, dacă este vorba despre o altă metodă de plată. Dacă, dintr-un oarecare motiv, Steam nu va putea să-ţi trimită banii prin metoda ta iniţială de plată, Portofelul tău Steam va primi integral suma rambursată.

Unele metode de plată disponibile pe Steam nu sunt eligibile pentru rambursarea către metoda originară de plată. Pentru aceste achiziții, rambursările se pot efectua numai către Portofelul Steam.

În ţara ta, următoarele metode de plată permit rambursările:

PayPal
DIRECTebanking.com
Visa
MasterCard
American Express
JCB


În ţara ta, următoarele metode de plată nu pot fi rambursate:

paysafecard
Skrill
Bitcoin


Pentru mai multe informaţii despre rambursările pe Steam, te rugăm să vizitezi pagina Rambursărilor Steam.
Image Image
Locked

Return to “Informatii”