[LOL][Abilitati] Jhin

Locked
User avatar
Whispers
Membru
Membru
Posts: 316
Joined: 6 years ago
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Zodiac:
Age: 26
Status: Offline

6 years ago

Image
Șoaptă

Tunul de mână al lui Jhin, ''Șoaptă'', este un instrument de mare precizie, creat cu scopul de a provoca daune enorme. Rata sa de foc este fixă și are doar patru gloanțe. Jhin aplică o doză de magie neagră asupra ultimului glonț, transformându-l într-o lovitură critică garantată ce provoacă daune bonus în funcție de viața lipsă a țintei. De fiecare dată când ''Șoapta'' provoacă o lovitură critică, Jhin primește un bonus scurt la viteza de mișcare.

Image
Dansul sublimei distrugeri
Cost: 40/45/50/55/60 mană
Rază: 550

Jhin aruncă un cartuș magic către un inamic. Acesta poate lovi până la patru ținte, iar daunele cresc de fiecare dată când face o victimă.

Jhin lansează un cartuș către inamicul-țintă, ce provoacă 45/70/95/120/145 (+0) (+60% puterea abilităţilor) daune fizice și ricoșează către o țintă din apropiere care nu a fost încă lovită.Cartușul poate lovi maximum 4 ținte. Fiecare asasinat provocat cu ajutorul cartușului crește daunele loviturilor ulterioare ale acestuia cu 35%.

Image
Dramă în două acte
Cost: 50/60/70/80/90 mană
Rază: 3000

Jhin își armează pușca și trage un singur glonț de la o distanță incredibilă. Glonțul trece prin minioni și monștri, dar se oprește când lovește un campion. Dacă ținta a fost lovită recent de către aliații lui Jhin, de capcanele sale sau de atacurile lui de bază, atunci este imobilizată.

Jhin lansează un glonț de la mare distanță. Acesta se oprește în primul campion lovit, provocându-i 50/85/120/155/190 (+50% daune din atac) daune fizice, iar 75% din aceste daune le sunt provocate minionilor și monștrilor aflați pe traiectoria glonțului.Dacă glonțul atinge un campion care a fost lovit în ultimele 4 secunde de capcanele lui Jhin sau de echipa sa, atunci acesta va fi țintuit timp de 0.75/1/1.25/1.5/1.75 secunde, iar Jhin va primi același bonus la viteza de mișcare pe care l-ar primi în cazul unei lovituri critice.

Image
Public captiv
Cost: 30/35/40/45/50 mană
Rază: 750

Jhin plasează o capcană-lotus invizibilă, care se activează atunci când cineva trece peste ea. Capcana încetinește inamicii din apropiere, după care explodează într-o furtună de petale ascuțite și provoacă daune.

''Frumusețe prin moarte'' – când Jhin ucide un campion inamic, lângă cadavrul acestuia apare o capcană-lotus.

Jhin plasează o capcană-lotus invizibilă, care dispare după 2 minute sau se activează când cineva trece peste ea, dezvăluind inamicii din apropiere timp de 4 secunde.Capcana lasă în urmă o zonă în care inamicii sunt încetiniți cu 35%, apoi explodează după 2 secunde și provoacă 20/80/140/200/260 (+120% daune din atac) (+100% puterea abilităţilor) daune magice (65% daune din loviturile ulterioare și împotriva minionilor și a monștrilor).Jhin pregătește câte o capcană la fiecare 0 secunde și poate avea maximum 2 în același timp. ''Frumusețe prin moarte'' – când Jhin ucide un campion inamic, lângă cadavrul acestuia apare și explodează o capcană-lotus.

Image
Punct culminant
Cost: 100 mană
Rază: 25000

Jhin se pregătește, apoi transformă ''Șoapta'' într-un mega-tun de umăr care poate trage 4 gloanțe de la o distanță imensă. Gloanțele trec prin toți minionii și monștrii, dar se opresc la primul campion lovit. Aceste lovituri scad viteza de mișcare a inamicilor loviți și le provoacă daune bonus în funcție de viața lipsă. Cel de-al patrulea glonț este extrem de puternic și făurit cu măiestrie, provocând garantat o lovitură critică.

Jhin se pregătește și apoi trage 4 super-gloanțe de la o distanță imensă într-o zonă de con din fața lui. Gloanțele se opresc atunci când lovesc un campion, încetinindu-l cu 80% timp de 0.5 secunde și provocându-i 50/125/200 (+20% daune din atac) daune fizice, valoare ce crește cu 2.5% pentru fiecare procent din viața lipsă a țintei (până la maximum 0 (+0)). Cel de-al patrulea glonț este garantat o lovitură critică ce provoacă [0]% daune.
Locked

Return to “Abilitati campioni”