[Noutati] Despre Clash, august 2018

Locked
User avatar
Every
Membru
Membru
Posts: 531
Joined: 8 years ago
Location: Bucuresti
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Zodiac:
Age: 22
Contact:
Status: Offline

5 years ago

În ultimul nostru articol cu noutăți, am promis să te ținem la curent despre cum merg lucrurile cu lansarea Clash. Am făcut un oarecare progres de când am vorbit ultima oară, așa că ne bucurăm să putem anunța că ne îndreptăm iar spre PBE. Aceste testări s-ar putea să aibă multe bug-uri și nu vor reprezenta întreaga experiență a turneului, așa că în timp ce pregătim Clash pentru o lansare completă, contribuția ta prin participare și oferirea de feedback este neprețuită!

În trecut, un număr mare de probleme au fost cauzate de diverse sisteme care lucrează în culise și nu comunică eficient între ele. Testările în PBE ne vor ajuta să ne dăm seama cât de bine funcționează soluțiile și ajustările propuse. Intenționăm să testăm trei îmbunătățiri importante de-a lungul lunii septembrie. Iată care sunt acestea și cum poți participa:


Cum se joacă Clash în PBE

5 septembrie – etapa succesivă de analiză a adversarilor
Vom testa o etapă succesivă de analiză a adversarilor, care ne permite să extindem durata etapei de analiză pentru unele meciuri, ceea ce înseamnă că vor începe simultan mai puține jocuri. Acest lucru ar trebui să reducă presiunea asupra sistemelor care au un rol în felul în care decurge selecția campionilor și să-ți permită să intri în meciuri fără probleme.

Pentru a testa etapa de analiză variabilă, creează-ți echipa și așteaptă momentul confirmării. Odată ce ai confirmat, vei fi plasat împotriva unei alte echipe și vei juca ca de obicei. Acesta ar trebui să fie un turneu destul de simplu, cu patru echipe în fiecare grupă, așa că echipa ta va juca două meciuri.


11 septembrie – modificări ale ritmului de joc
Am făcut modificări de backend pentru a separa câteva din sistemele care lucrează împreună pentru începerea meciurilor. La fel ca înainte, dacă soluțiile noastre au succes, ar trebui să fie o grupă de patru echipe care joacă două meciuri; iar dacă totul funcționează așa cum trebuie, nu ar trebui să observi nimic ieșit din comun.


19 septembrie – instrument de recuperare pentru Clash
Una dintre problemele pe care le-am observat destul de repede în testările Clash anterioare a fost că atunci când ceva nu funcționează corect, nu prea există posibilitatea de repornire a turneului. Asta a însemnat că deseori trebuia să anulăm turnee cu totul, să dizolvăm echipe existente și să începem un alt turneu. Știm că a fost neplăcut pentru toată lumea. Am ajustat instrumentele noastre de recuperare și le-am făcut mai puternice și capabile să ofere susținere dacă o secțiune Clash nu funcționează corect.

Cu acest nou instrument, vom putea să edităm mult mai ușor detaliile turneului, precum calcularea categoriilor, verificarea prin SMS, setările pentru chat-ul audio, restricțiile în funcție de nivelul de ''Onoare'', folosirea de bilete și recompense. Dacă există vreo problemă legată de confirmare, vom putea să scoatem toate echipele din joc și să repornim turneul. În plus, dacă există o problemă legată de Clash care într-adevăr nu poate fi rezolvată, vom putea să anulăm zilele de turneu fără ca acest lucru să afecteze întreg weekendul.

După încheierea acestor testări, îți vom da de știre cum au decurs acestea în forumurile pentru PBE. Înscrie-te pentru un cont în PBE pentru a participa la aceste testări!
Locked

Return to “Noutăți”