[LOL][Abilitati] Kindred

Locked
User avatar
Nagato
Membru
Membru
Posts: 447
Joined: 7 years ago
Location: Bucuresti
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Zodiac:
Age: 21
Status: Offline

4 years ago

Kindred poate însemna ținte pe care să le vâneze. Dacă duce la bun sfârșit o vânătoare, abilitățile sale de bază sunt îmbunătățite. La fiecare 4 vânători încheiate cu succes, raza atacurilor sale de bază crește.
Image


Image
Dansul săgeților
Cost: 35 Mană
Rază: 340

Kindred se dă peste cap și apoi trage până la trei săgeți în țintele din apropiere.

Mielul face un salt și trage până la 3 săgeți în inamicii din apropiere, provocându-le 60/80/100/120/140 (+65% daune bonus din atac ) daune fizice și primind [0]% viteză de atac bonus timp de 4 secunde.Dacă folosești ''Frenezia Lupului'' sau dacă faci salturi în raza de acțiune a efectului, timpul de reactivare al acestei vrăji scade la 4/3.5/3/2.5/2 secunde.


Image
Frenezia Lupului
Cost: 40 Mană
Rază: 560

Lupul se înfurie și atacă inamicii din jurul său. Mielul câștigă pasiv cumuluri mișcându-se și atacând. La cumuluri maxime, următorul atac al Mielului îl va vindeca.

Pasivă: atunci când Kindred se mișcă și atacă, adună până la 100 de cumuluri de ''Vigoarea vânătorilor''. Când ajunge la numărul maxim de cumuluri, următorul atac de bază al Mielului va reface până la 0 viață, în funcție de viața lipsă a lui Kindred.
Activă: Lupul pune stăpânire pe un teritoriu și atacă timp de 8.5 secunde inamicii din apropiere care-l încalcă. Dacă Mielul atacă o țintă, Lupul o va ataca și el. Dacă Mielul iese din teritoriul Lupului, acesta din urmă nu va mai ataca și va urma Mielul.Atacurile Lupului provoacă daune magice egale cu 25/30/35/40/45 (+20% daune bonus din atac ) plus [0]% din viața actuală a țintei.Viteza de atac a Lupului crește în funcție de cea a lui Kindred. Atacurile sale mutilează monștrii, provocându-le daune cu 50% mai mari și reducându-le viteza de mișcare cu 50% timp de 2 secunde.


Image
Inima cât un purice
Cost: 0 Mană
Rază: 500

Mielul lansează o lovitură pregătită atent, care încetinește ținta. După încă două lovituri, atacul este preluat de Lup, care se năpustește asupra inamicului și îi provoacă daune foarte mari.

Stoarce de vlagă un inamic, reducându-i viteza de mișcare cu 50% timp de 1 secundă.Dacă Mielul atacă ținta de două ori, Lupul preia atacul la următoarea lovitură și se năpustește asupra inamicului, provocându-i daune fizice bonus în valoare de 80/100/120/140/160 (+80% daune bonus din atac ) plus [0]% din viața lipsă a țintei.Lupul lovește critic țintele, provocându-le daune cu 50% mai mari dacă au viața sub 15% (+[0]%) (valoarea crește în funcție de șansele de lovitură critică).[Maximum [object Object] împotriva monștrilor]


Image
Liniștea Mielului
Cost: 0 Mană
Rază: 500

Mielul asigură supraviețuirea tuturor unităților vii dintr-o zonă. Pe toată durata efectului, nicio unitate din zonă nu poate muri. La sfârșit, unitățile sunt vindecate.

Mielul binecuvântează pământul de sub el timp de 4 secunde, pentru a crea o zonă în care nicio unitate vie, aliată sau inamică, nu poate muri. Atunci când ajung la 10% viață, unitățile devin imune la daunele sau vindecările ulterioare.Atunci când binecuvântarea expiră, toate unitățile vii din raza de acțiune se vindecă cu 200/250/300.
21's legacy
Locked

Return to “Abilitati campioni”