,



 [ 16 posts ]  Go to page Previous  1, 2
[DESCHIS] Campanie 10 Admine gratis [8/10] 
Author Message
ViP
User avatar
Posts: 6
Membru din: Tue Oct 08, 2019 10:16 pm
Status: Online
Puncte: 6 - NOOB
Multumiri date: 0 time

Multumiri primite: 0 time

Nick : fps
Varsta : 19
Contact (Steam, Skype, Y!M) :
Ore jucate (LINK Gametracker) :https://www.gametracker.com/server_info/DR.CSGAMERS.RO:27015/top_players/?query=fps
Steam : ON/OFF : OFF
Alte detalii: bafta !











Tue Oct 08, 2019 10:22 pm
Fondator
User avatar
Posts: 1699
Membru din: Thu Sep 03, 2015 2:39 pm
Location: RO - DE
Age: 23
Status: Offline
Puncte: 1699 - TURBAT
Multumiri date: 15 times

Multumiri primite: 211 times
SteamID: Aneimar

fpss wrote:
Nick : fps
Varsta : 19
Contact (Steam, Skype, Y!M) :
Ore jucate (LINK Gametracker) :https://www.gametracker.com/server_info/DR.CSGAMERS.RO:27015/top_players/?query=fps
Steam : ON/OFF : OFF
Alte detalii: bafta !

:acceptat:
Pm cu Nume si Parola .










CSGAMERS.RO - SEMNATURA
(¯`*•.¸,¤°´'`°¤,¸.•*´¯)
¸,¤°´'`°•.¸O¸.•°´'`°¤,¸
|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯•.•¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
Image
|___________.•.___________|
*´'`°¤¸¸.•'´O`'•.¸¸¤°´'`*
( _¸.•*´'`°¤¸'¸¤°´'`*•.¸_)

|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯•.•¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
Image
|___________________________.•.___________________________|

|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯•.•¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
Image
|___________________________.•.___________________________|

|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯•.•¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
Image
|___________________________.•.___________________________|




Wed Oct 09, 2019 2:36 pm
Membru
User avatar
Posts: 3
Membru din: Tue Oct 08, 2019 9:46 pm
Status: Offline
Puncte: 3 - NOOB
Multumiri date: 1 time

Multumiri primite: 0 time

Nick :Speedy
Varsta :14
Contact (Steam, Skype, Y!M) :am discord Error.666#5298 daca e nevoie fac skype
Ore jucate (LINK Gametracker) :e o campanie
Steam : ON/OFF:OFF
Alte detalii:Ador sa ma joc cs 1.6











Wed Oct 09, 2019 4:56 pm
Fondator
User avatar
Posts: 1699
Membru din: Thu Sep 03, 2015 2:39 pm
Location: RO - DE
Age: 23
Status: Offline
Puncte: 1699 - TURBAT
Multumiri date: 15 times

Multumiri primite: 211 times
SteamID: Aneimar

Speedy=) wrote:
Nick :Speedy
Varsta :14
Contact (Steam, Skype, Y!M) :am discord Error.666#5298 daca e nevoie fac skype
Ore jucate (LINK Gametracker) :e o campanie
Steam : ON/OFF:OFF
Alte detalii:Ador sa ma joc cs 1.6

:acceptat:
Pm cu Nume si Parola .










CSGAMERS.RO - SEMNATURA
(¯`*•.¸,¤°´'`°¤,¸.•*´¯)
¸,¤°´'`°•.¸O¸.•°´'`°¤,¸
|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯•.•¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
Image
|___________.•.___________|
*´'`°¤¸¸.•'´O`'•.¸¸¤°´'`*
( _¸.•*´'`°¤¸'¸¤°´'`*•.¸_)

|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯•.•¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
Image
|___________________________.•.___________________________|

|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯•.•¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
Image
|___________________________.•.___________________________|

|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯•.•¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
Image
|___________________________.•.___________________________|




Wed Oct 09, 2019 5:15 pm
Membru
User avatar
Posts: 382
Membru din: Sat Sep 15, 2018 11:58 pm
Location: Rm.Valcea
Age: 15
Status: Offline
Puncte: 382 - INCEPATOR
Multumiri date: 3 times

Multumiri primite: 3 times
Detinator Steam: Da
SteamID: CataLynHD

Nick :CataLynHD
Varsta :15
Contact (Steam, Skype, Y!M) :STEAM - > https://steamcommunity.com/id/CataLynHD/
Ore jucate (LINK Gametracker) :https://www.gametracker.com/player/CataLynHD/DR.CSGAMERS.RO:27015/
Steam : ON
Alte detalii:Sper sa fiu acceptat :)











Thu Oct 10, 2019 8:36 pm
Fondator
User avatar
Posts: 1699
Membru din: Thu Sep 03, 2015 2:39 pm
Location: RO - DE
Age: 23
Status: Offline
Puncte: 1699 - TURBAT
Multumiri date: 15 times

Multumiri primite: 211 times
SteamID: Aneimar

CataLynHD wrote:
Nick :CataLynHD
Varsta :15
Contact (Steam, Skype, Y!M) :STEAM - > https://steamcommunity.com/id/CataLynHD/
Ore jucate (LINK Gametracker) :https://www.gametracker.com/player/CataLynHD/DR.CSGAMERS.RO:27015/
Steam : ON
Alte detalii:Sper sa fiu acceptat :)

:acceptat:
Pm cu Nume si Parola .










CSGAMERS.RO - SEMNATURA
(¯`*•.¸,¤°´'`°¤,¸.•*´¯)
¸,¤°´'`°•.¸O¸.•°´'`°¤,¸
|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯•.•¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
Image
|___________.•.___________|
*´'`°¤¸¸.•'´O`'•.¸¸¤°´'`*
( _¸.•*´'`°¤¸'¸¤°´'`*•.¸_)

|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯•.•¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
Image
|___________________________.•.___________________________|

|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯•.•¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
Image
|___________________________.•.___________________________|

|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯•.•¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
Image
|___________________________.•.___________________________|




Fri Oct 11, 2019 7:34 pm
Display posts from previous:  Sort by  
   [ 16 posts ]  Go to page Previous  1, 2

,


Who is online

Users browsing this forum: R3MP3GE and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
 
Translation/Traducere: phpBB Romania
Design realizat de catre EPIKAL pentru Counter-Strike Gamers Romania
For browsing this site is recommended to use Google Chrome with widescreen resolution 1280 x 1024 pixels. This website is Search Engine Optimization (SEO)
COPYRIGHT © CSGAMERS.RO - All right reserved.